tisdag 20 mars 2018

Match com avsluta konto

På nästa sida ska du bläddra ned till hjälpavsnittet till vänster på skärmen och klicka sedan på Avsluta ditt konto ”. Du kan när som helst begära att ditt konto tas bort. Det gör du enkelt genom att skicka din förfrågan till kundservice via mejl och ange ditt medlemsnummer samt din mejladress. All information om ditt konto tas bort från sajten inom timmar. Om du har träffat din partner på Match. Dela din kärlekshistoria här!


Match com avsluta konto

Under Support hittar du länken Avsluta ditt konto. Båda alternativen visas i en pop up-ruta. Mitt konto genom att föra musen över din profilbild högst upp till höger. Med ett konto på swedishmatch. Mina sidor: Ändra dina uppgifter: på filken ”inställningar” kan du ändra dina uppgifter (namn, telefon, fakturaadress) och lösenord.


Genom att vara inloggad på kontot när du genomfört ditt köp, är alla dessa uppgifter förinfyllda i kassan. Jag vill avsluta min automatiska förlängning, hur gör jag det? Jag vill tillfälligt avsluta mitt medlemskap och jag vill återfå min profil vid ett senare tillfälle. Hur länge kan jag vara gratis medlem? Du avslutar förnyelsen av din prenumeration genom att klicka på din profilbild högst upp till höger på din profil och öppnas sidan “Mitt konto ”. Har du en fråga eller ett problem?


Klicka på länken ”Hantera min prenumeration”. Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna från Match. Du har möjlighet att begära information om vilka personuppgifter om dig som behandlas av Match och begära att felaktiga uppgifterna ändras eller tas bort.


På sidan “ konto och prenumeration” kan du avsluta ditt medlemskap och på så sätt radera din profil. Företaget är seriös och hjälpsam till sina kunder. Ange din mejladress och ditt lösenord och klicka sedan på ”Bekräfta”.


Match com avsluta konto

Jag hade tyvärr inte lycka, men det är inte berodde av företagets utbud. Jag har tyvärr, avslutade min medlemskap, men i min ålder är det naturlig företeelse. Det kan inte alla sökande hitta sina partner. Tack för all hjälp från Match. Lycka till i fortsättningen!


Testa Match Gratis Bilder på Match. Match Com Recension - Kontaktannonser och datingtjänst. Det har aldrig varit lättare att träffa människor. Du kommer snart att upptäcka att många andra i ditt. Därefter klickar du på Ändra och följer instruktionerna.


Match com avsluta konto

Så innan du avslutar kontot bör du avsluta eventuella prenumerationer och se till att du inte har glömt något, till exempel filer, pengar på presentkort eller e-postmeddelanden. Glöm inte mindre vanliga tjänster där du använder ditt konto. Jag tog ett gratismedlemskap på match. Genast kom massor med indikationer om att jag hade si och så många besökare, att flera hade flirtat med mig, att flera hade mig som favorit och efter någon dag att jag hade fått mejl där. Betala och se VEM som vill ha kontakt med dig skrev Match.


Det betyder att dina vänner fortfarande kan ha tillgång till meddelanden du har skickat även när kontot har tagits bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg