fredag 24 april 2020

Vad faller killar för hos tjejer

Och hon sa även att hon känner att hon kan berätta hennes djupa åsikter för mig utan att jag ser ner på henne. Men hon skrev även lite sådär småflörtigt till mig också. Hon ville följa med på de där aktiviteterna som jag föreslog, och hon kom ju även också med förslag på en aktivetet vi hade kunnat hitta på.


Killar vad faller ni för? Skulle vilja få lite svar på vad ni killar faller för hos en tjej utseendemässigt? Och när ni väl mött dem, vad är det i.

Allt hos en kvinna är så klart attraktivt och fint och ingen annan människa behöver bekräfta det. Men i dag har vi oavsett detta samlat de mest otippade sakerna som killar faller pladaskt för hos just kvinnor som vi inte Kommentarerna på Modette är omodererade så du ansvarar själv för vad du skriver. Att ha håret invirat i handduken är tydligen också något som många killar faller för. Vi tycker det kan vara så snyggt att gå osminkad och det verkar vara något som många killar gillar också. Att sätta upp håret i en hög tofs.


Det som många av oss gör nästan varje dag, alltså. Du som kille som har ett moget beteende har större chans att få tjejer efter er än killar som knullar runt och får tjejer att gå med på sex genom manipulering. Rätt kyss kan få en tjej att bli svag för dig.


Många killar är så mesiga som bara ger puss på munnen eller föredrar att hångla på det vanliga sättet.

Du är här: FamiljeLiv. Vad faller tjejer för hos killar ? Gjensidige - Väl förberedd. Det finns även några saker i din profilbild på sociala medier som killar attraheras av, är du nyfiken på vad det är? Kika i videon nedanför.


Håll även utkik efter listan som berättar där kvinnor berättar vilka de minst sexiga egenskaperna hos män är. Läs även Saker killar gör som får oss tjejer att. En tjej kan se ut lite som hon vill. Som Rubriken vad brukar ni falla för hos en kille eller tjej ? Jag själv faller för en tjej när hon inte är osäker på sig själv och kan ta hand om sig själv.


Det kommer säkert komma massa onödiga svar som tex. Jag har haft en tjej med en bakgrund en hel del killar skulle rygga för men för mig hade hon allt det jag sökte hos en kvinna och hon var min bästa relation hitintills i livet. Sedan har jag haft tjejer som både varit extremt smala och även storväxta.


Fungerar det mentala fungerar det fysiska. Jag tycker inte det finns en speciell regel på hur en tjej ska se ut för att ”vara snygg” alla tycker olika och ser olika ut. Det viktigaste - i alla fall för mig - är t. En tunga som slickar hans finger. I princip vad som helst som signalerar att du vill ha sex.


Det finns en bild av att män har så enkelt för att få orgasm att något vore fel om de inte gjorde det.

Men så behöver det alls inte vara. Precis som hos tjejer kan sexet vara skönt, till och med fantastiskt, men utan att nå orgasm. För det är sjukt oattraktivt med personer som inte är för jämställdhet mellan könen. Håller ögonkontakt En intensiv ögonkontakt är ju väldigt sexigt.


Därför är det extra pirrigt när killen är sjukt trevlig mot tjejkompisarna. Personligheten är vad som får fram de djupare känslorna. Däremot tycker jag det är direkt avtändande med tjejer som röker, svär för mycket och är väldigt tillgjorda.


Jag gillar en mjuk, behaglig och naturlig personlighet hos en tjej. Medan tjejer inte alls fungerar på samma sätt. Kort sagt: Tjejer lever hellre ensamma om killen inte uppfyller deras krav.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg