fredag 23 april 2021

Z3 compact skärm

Handla tryggt med Klarna, vi erbjuder snabb leverans. Det är superenkelt att laga. Tryck på strömknappen igen om skärmen inte aktiveras. Kontrollera att du har tagit bort den tillfälliga skyddsfilmen som. Xperia ZCompact FAQ.


Vi säljer mobildelar till ett fantastiskt bra pris och med tanke på detta kan du spara massor av pengar.

Hej, nyss bytte jag lc toutch disizter skärm på min sony xperia zcompact för andra gången. Nu när jag bytte så gick allting bra, det enda som tog tid var att sätta i kontakten ifrån nya skärmen in till mobilen, men det gick senare in. Jag satte inte tillbaka bakluckan på mobilen, istället jag skulle testa om den fungerade korrekt. Vi lagar Sony ZCompact proffsigt och dessutom billigt.


REPARERA DIN SONY XPERIA Z, ZCOMPACT SNABBT OCH SÄKERT. Laga trasig display eller trasigt glas på ca till minuter hos oss. Batteriet är mindre än på Zmen ger ändå dagars standby. Annars finns skillnaderna mest på utsidan.


Vi använder Sony original skärmar och reservdelar.

Behöver du reparera trasig LCD- skärm och glas eller krossad baksida. Har kameran på din ZCompact slutat fungera? Köpte ny mobil i söndags på siba, tyckte jag fick en jädrans bra deal med deras rabatt. Dock märkte jag direkt att skärmen flimmrar till när jag startar skärmen. Jag fick i morse uppleva att telefonen inte svarade på kommandon när jag försökte stänga av larmet efter att ha satt den på laddning (magnetladdare) igår innan jag somnade.


Skärmen är den punkt där ZCompact skiljer sig mest från Z3. Det innebär cirka miljoner färre pixlar. På två punkter imponerar inte Compact lika mycket som fullstora Z3. Det första gäller batteritiden. If you want a cheaper one you can take CUSTOM.


När denna skärm byts ut, byter man då hela fronten inkl ram, kåpor, LCD och touchglas. Observera att vi inte kan garantera att enheten är vattentät efter reparationen. I och med den något mindre ytan har ZCompact en högre pixeltäthet än Galaxy Alpha med en hårsmån. IPS-panelen är klar och ljusstark, men kan inte mäta sig med svärtan hos Samsungs Super AMOLED-panel.


IPS LCD display, Snapdragon 8chipset, 20. Alla har vi nog tappat telefonen någon gång. Har du även spräckt skärmen på din Sony mobil? Med TRILUMINOS skärmteknologi för mobila enheter, X-Reality till mobil samt intuitiv kontrastförbättring är skärmen skarp och levererar levande färger- även i starkt solljus.


Trots det mindre formatet har Compact -utgåvan lika bra kamera, batteritid och vattenresistens som den vanliga Z-modellen.

Hos oss fungerar sensorer efter reparation av skärm. Skärmen släcks normalt under samtal och det finns sensorer som känner av när du har luren mot örat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg