fredag 3 augusti 2018

Sj kundtjänst klagomål

Sj kundtjänst klagomål

Läs mer om alla sätt att komma i kontakt med oss här! Boka och köp din tågresa med SJ här. SJ använder cookies för statistik, marknadsföringsändamål. Köp din resa eller hämta ut redan. I SJs app och här på sj.


De nya rättigheterna gäller för dig som reser med ett SJ -tåg som kör en kortare sträcka än 1km, räknat från tågets första till sista station. Det är alltså inte den sträcka du reser som räknas, utan tågets hela sträcka. Eftersom SJ kör över hela Sverige, både korta och långa sträckor, omfattas våra resor av två regelverk.


Om du fortsätter innebär det att du accepterar att cookies används. När du ansluter till SJ Wi-Fi eller använder SJ hemsida och SJ appar. Välkommen till Skånetrafikens chatt.


I chatten kan du få hjälp med snabba ärenden och ställa frågor till vår kundtjänst. SJ kundtjänst har en del olika avdelningar beroende på vad ditt ärende är. SJ medlemsservice, SJ kundombudsman, SJ huvudkontor och avtalsadministrationen har alla egna telefonnummer. Men på kundservice webbsida hos SJ har de delat upp sidan så att du snabbt hittar vilken avdelning du vill till.


Använd formuläret främst om du vill skicka synpunkter till oss. Vi svarar på breven i den ordning de kommer in och lagrar dem digitalt. SJ huvudväxel har dock klara instruktioner om vart kunderna ska vända sig om de inte är nöjda med kundtjänsten i Krylbo, nämligen skriv ett överklagande - till Krylbo!


Vad är det egentligen du är ute efter ställ frågeställningen här så får du din dom direkt. Du framförde beröm och klagomål till SJ , vad mer då? Om du har en synskada eller har svårt att hitta på stationen kan du få hjälp av en ledsagare. Tågföretaget SJ har börjat tröttna på att kunderna klagar på dålig information.


I gårdagens Rapport berättade Sven-Ingvar Håkansson, informatör, om vad företaget anser. Vi tycker att nu har vi ventilerat det här både ut- och invändigt och det har varit så mycket snackande om detta, säger han. Kummelbyvägen i Sollentuna till Danderyds sjukhus. Anledningen till detta var en kvinna som jag hängt med ett par gånger tidigare ringde och sa att hon var sugen.


Sj kundtjänst klagomål

SJ :s inloggningsprocedur på Prio-sidorna kan vara det mest onödigt krångliga som skapats på år och dag, allt för att skydda mig från att folk tar mina poäng (kan de ens det om de lyckades logga in på mitt konto?) som under ett års pendling för strax över 20kkr ger hela mackor i bistron. Om du på grund av sjukdom eller liknande inte kunnat skicka in ditt klagomål inom månader, gör du det så snart du kan och förklarar i din ansökan varför du inte kunnat reklamera resan tidigare. Du kan lämna in ditt ersättningskrav samtidigt som du reklamerar resan, men det går även bra att lämna in ersättningskravet i efterhand. Om du har frågor eller behöver hjälp, kontakta oss på.


Här kan du ta del av nyheter och erbjudanden. Behöver du hjälp i ett personligt ärende kontaktar du oss istället via e-post, telefon eller genom att använda Talsvar. Det kan gälla till exempel.


Uppgifterna behandlas även för att du hos SL Center, SL:s kundtjänst och på Mitt SL ska kunna få information om saldo och tidigare transaktioner som påverkar värdet eller omfattningen av en biljett. Endast köptransaktioner kommer att vara tillgängliga på detta sätt. Här finner du kontaktuppgifterna till vår Kundservice via e-post, telefon eller chatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg