För bästa möjliga service och snabbare hjälp är det viktigt att du väljer rätt knappval om vad ditt ärende handlar om. Det bästa mobilabonnemanget är det som ger dig frihet. Vi skulle vilja visa dig en beskrivning här men webbplatsen. Hos vår support får du information om och hjälp med bl a din. Här finner du kontaktuppgifterna till vår Kundservice via e-post, telefon eller chatt.
Om du behöver snabb hjälp eller inte hittar ett område för ditt ärende som passar rekommenderar vi dig att kontakta oss via chatt eller telefon. Vill du avsluta ditt abonnemang? För frågor av finansiell karaktär, kontakta vår Investor Relations. Vårt erbjudande omfattar produkter och tjänster inom mobil telefoni, fast telefoni, bredban kabel-TV och innehållstjänster. Här hittar du våra kontaktvägar och öppettider.
Om du som extern återfösäljare glömt ditt lösenor vänligen kontakta butikens administratör eller ÅF-supporten. För att beställa en vara klickar du på ”Lägg i varukorg” och när du handlat klart väljer du ”Gå till kassan” där beställningen görs. Selfservice-instans (Serviceportal) används. Har ni inget specifikt serviceavtal så kan ni bortse från ovan och fortsätta med alternativ 2. Hittar du inte svaret på din fråga där så kan du kontakta oss via kontaktformuläret nedanför. Kako bismo Vas mogli uputiti na najbolji kanal rješavanja upita, molimo označite jeste li korisnik bonova, privatni ili poslovni pretplatnik, te u nastavku odaberete razlog ili temu Vašeg kontakta.
Om du har frågor angående en specifik operatör, kontakta operatören direkt. Du har kommit helt rätt. TeleÅterförsäljarsupport.
Varmt välkommen att kontakta oss eller boka ett möte med någon av våra specialistsäljare. Den håller öppet under både vardagar och helger, vilket inte är fallet hos alla operatörer. Det går dessutom att komma i kontakt med kundtjänsten på flera sätt.
Det är bara att välja det som passar dig bäst. Mobilabonnemang Välj det fastpris abonnemang som passar dig bäst, samtal och meddelande till andra svenska abonnemang ingår. Välj till den mängd data som passar dina behov. Från GB till obegränsat.
Njut av din musik när som helst, var som helst utan avbrott. Få ett snabbt svar och ta kontakt med vår kundtjänst. Har du frågor om pågående utbildning eller portalen?
Kontakta din säljare eller kundservice. TELE’S MISSION IS TO FEARLESSLY LIBERATE PEOPLE TO LIVE A MORE CONNECTED LIFE. Mecenats kontaktuppgifter. Vi ska vara den integrerade utmanaren som erbjuder snabb uppkoppling, data och videoinnehåll – oavsett tid och plats.
Om du har tekniska frågor kring din produkt, service, reparationer etc. Ring för att tala med kundtjänst.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.